Wij zijn de WeHelpen Servicedesk! 

“Kan ik een hulpbieder ook rechtstreeks benaderen?”, “Hellup, ik ben mijn wachtwoord vergeten!” en “Ik heb écht wat hulp nodig bij een tekst over mezelf!” De medewerkers van de WeHelpen Servicedesk beantwoorden deze en andere vragen tijdens kantooruren met veel plezier. Gewoon, omdat ze graag iemand helpen. 

Betty: “Het is echt leuk om iemand “achter de schermen” een stap verder te helpen!”


Een account aanmaken op wehelpen.nl is gemakkelijk. Heb je een vraag? De vrijwilligers van de landelijke Servicedesk beantwoorden jouw e-mail via servicedesk@wehelpen.nl. Ook is er vaak een Servicedesk bij jou in de buurt. Je vindt de gegevens op de website van wehelpen.nl nadat je jouw woonplaats of locatie hebt ingevuld. 

Anneke: “Ik gun iedereen een hulpnetwerk en maak dat graag via de Servicedesk mogelijk.”


De medewerkers van de Servicedesk besteden gemiddeld twee dagdelen aan het beantwoorden van alle berichten die ze ontvangen. Het is leuk om te doen, en je komt in contact met vele mensen. En als het een keer lastig is, dan is er altijd een collega van het team WeHelpen in de buurt. Samen met de community manager dragen ze zorg voor een juiste afhandeling van de vragen die bezoekers van de website hebben over het gebruik van wehelpen.nl. De website heeft bijna 36.000 gebruikers en dit aantal groeit dagelijks.

Hessel: “Ik kan anders ook wel wat hulp gebruiken bij de Servicedesk! Wil jij meehelpen?”


Betty, Hessel en Anneke zijn op zoek naar collega’s! Woon jij in de buurt van Groningen, ben je minimaal 1 dagdeel per week beschikbaar is en goed in geschreven communicatie? Heb je affiniteit met informele hulp, hulpvragen en netwerken en vind je het vanzelfsprekend om mensen te helpen? We willen graag jouw enthousiasme en servicegerichte instelling inzetten voor ons mooie bedrijf. En nodigen je graag uit voor een gesprek als je ook nog zelfstandig en taakgericht kan werken, waarbij je anderen motiveert en inspireert. 

We kijken uit naar je bericht via servicedesk@wehelpen.nl.