Samen hulp organiseren voor iemand, of voor jezelf.

Wat kun je met een hulpnetwerk van wehelpen.nl?

Veilig online in contact komen met de deelnemers.
Altijd op de hoogte zijn van de status.
Makkelijk activiteiten plannen en onderling verdelen.
Belangrijke informatie opslaan en delen.

Snel en gemakkelijk samen ondersteuning regelen.

Omdat je bijvoorbeeld mantelzorger bent, of vriendin van iemand die een ongelukje heeft gehad. Je weet op wie je kunt rekenen, en wat er moet gebeuren. Je houdt elkaar met een kort bericht op de hoogte. En deelt belangrijke informatie, ideeën en documenten op een logische plek wanneer het jou uitkomt. Dat scheelt uren telefoneren!

Overzicht op elk moment van de dag.

Elke deelnemer kan activiteiten inplannen. Je geeft zelf aan wat je wanneer wilt doen. En wat er nog niet is geregeld. Kleine klusjes of terugkerende activiteiten: alles kan in het digitale overzicht worden vermeld.

Agenda

Een gedeelde online agenda die inzage geeft in alle activiteiten en hulp die nog geregeld moet worden. Plaats je een nieuwe activiteit in de agenda? Dan wordt iedereen uit het besloten hulpnetwerk automatisch op de hoogte gehouden.

Activiteiten

Een lijst met alle activiteiten en meer gedetaileerde informatie per activiteit. Overzicht van activiteiten met en zonder deelnemers, datum en tijdsduur.

Logboek

Aantekeningen om elkaar te informeren over de ontwikkelingen. Met de mogelijkheid om statusupdates, ideeën en tips eenvoudig te delen met elkaar en berichtgeving goed op elkaar af te stemmen.

Documenten

Alle belangrijke bestanden, brieven en documenten op één plek inzichtelijk voor iedereen in het hulpnetwerk. Een handig archief dat elke deelnemer direct kan downloaden.

Notities

Alle belangrijke informatie en contactgegevens gelijk beschikbaar en door alle deelnemers snel aan te vullen.

Leden

Het overzicht van personen die meedoen. Alle deelnemers kunnen activiteiten plannen in de agenda, berichten schrijven in het logboek en documenten uploaden.

Informatie over wie meedoet (en wie nog niet).

Of het nu de buurvrouw is, of die verre neef die af en toe langs komt: degenen die willen helpen, zijn snel bereikbaar. En als er meer of andere hulp nodig is, kun je eenvoudig iemand toevoegen.

Heb je vragen over WeHelpen in Sluis?

 

Heb je een vraag of wil je weten hoe je WeHelpen voor je organisatie kunt gebruiken?

Neem dan contact op met:
Porthos Sluis,
Nieuwstraat 2 en 22
Oostburg, tel. 140117
of stuur ons een bericht.

 

WeHelpen Gemeente Sluis is een initiatief van Porthos Sluis.

Porthos Sluis is de gemeentelijke balie voor ondersteuning en begeleiding op het gebied van Jeugd & Gezin, Werk & Inkomen, Wmo en Leefbaarheid & Burgerparticipatie. U kunt hier terecht voor al uw vragen over welzijn, zorg, opgroeien en opvoeden.